piątek, 20 stycznia 2012

...

zacznę od tego , że nie wiem kiedy tu znowu zajrzę ..
uwielbiam szlabany na wszystko , serio .
i co z tego że moje oceny rok temu były identyczne i w tamtym roku byli zadowoleni  a teraz tylko kazania słyszę jak to się nie uczę ..
nigdy nie usłyszałam słów ; gratuluję , jestem z ciebie dumna/ny
moze nie jestem tak zdolna za jaką mnie macie ?
pamiętam że gdy byłam mała często pakowałam zabawki w mój ulubiony plecak  z puchatkiem i krzyczałam że się wyprowadzam .
najgorsze jest to że właśnie uświadomiłam sobie że praktycznie nie mam nikogo ..
każdy ma kogoś  , zawsze jestem tylko na doczepkę , a do tanga trzeba dwojga , nie ?
 więc chciałabym podziękować za komentarze do wcześniejszych postów , za wszystkie miłe słowa .
na komentarze z pod ostatniej notki odpowiedziałam , dodawać posty będę  gdy będę miała czas ..
trzymajcie się i do napisania : *
Kejti.


15 komentarzy:

  1. ja też zawsze słucham od rodziców -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno tam zajrze .;)
    naprawde niesamowite i dziwne to jest . niestety szkoda ze ludzie po jakims czasie sie oddalaja, kazdy idzie w swoja trone .;/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy na nic nie miałam szlabanu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna, szlaban.. : (

    A co do obrazka..
    Pisać sobie można cały czas..
    Znajomości przez internet szybko się kończą, trudno.
    No bo o czym tutaj rozmawiać, skoro cały czas siedzi się w necie i "pisze" z "tą" osobą? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak możemy obserwować - ja już i czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak we dwie;).
    No to ja już obserwuję;.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm kupilam pare rzeczy ale na choinke zalozylam tylko spodnie .;d a luzke wyciagnelam jakas z szafyy .;]

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie tusze w dużej mierze pasują nam w zależności od rodzaju rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za co masz szlaban ?
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  10. To straszne co piszesz ...
    rozumiem Cie doskonale ^^
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. wy podstawowce mieliscie do 23 a my w gimnazjum do 20 mamy .;/ ale coz nauczycielom sie nie chce z nami siedziec .

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz , odwdzięczę się oczywiście : )