niedziela, 22 stycznia 2012

acta

jestem po prostu przerażona , słyszeliście o ACTA ?
zablokują nam wszystko , nie będziemy mogli nawet nigdzie dodawać zdjęć , bo za kratki , każdy nasz ruch po sieci bedzie kontrolowany , czy to nie jest chore ? ! 
i to ma być demokratyczna i wolna Polska ?  
najbardziej ubolewam nad tym że mam tyle znajomych z którymi jedynie przez internet mogę utrzymać znajomość i co ? tak po prostu , przez podpisanie jakiegoś głupiego świstka , mamy o sobie zapomnieć ? : o
po co wgl wymyślali takie coś jak internet ? żeby ułatwić ludziom życie itp .. więc dlaczego go niszczą ? 
po co robić przez kilka lat coś , co za następne kilka zniszczą ? 
ręce opadają , może i nie mam racji , ale wyrażam swoje zdanie , do póki jeszcze mam taką możliwość .. 


u mnie powoli wszystko wraca do normy , szlabanu nie mam  , zapewne była to pierwsza reakcja , a z czasem wszystko sobie układając uznali zapewne że nie jest źle w związku  z czym w piątek byłam jednak na zakupach : ) pokazać wam je w następnej notce ? : )
jest lepiej , ale wydaje mi się że nigdy nie będzie idealnie .. 
wczoraj cały dzień byłam bez humoru , potem jeszcze A zaczęła mnie straszyć że bałam sie spać sama na górze , bo rodzice poszli na swoją choinkę . dzisiaj jest trochę lepiej : )
jestem w trakcie czytania pewnej książki , wciągnęła mnie strasznie , miejmy nadzieję że zdążę jeszcze podzielić sie z wami jej recenzją . 

choinkę nam odwołali , ma byc po feriach , na szczęście czwartkowe plany nie uległy zmianie : )
rano klasy 2 i 3 jadą tu : http://www.milleniumhall.pl/plan.html <3 na film , a przy okazji mamy miec trochę czasu wolnego na zrobienie zakupów : )
zaraz wezmę się za przeglądanie sklepów internetowych i potem podzielę się z wami tym co chce kupić , doradzicie coś : )

a więc na razie tyle , do napisania : *
zdjęcie robione przez mojego kolege - Mateusza , MORZE BAŁTYCKIE 2011 : )
chętnie bym tam wróciła ..

26 komentarzy:

  1. cholerna ACTA ,masz stuprocentową racje co do tego

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam przyjaciela w stanach i tylko za pośrednictwem internetu z nim rozmawiam, a blog jest dla mnie bardzo ważny. To co oni chcą zrobić to głupota straszna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z podstawówki . ostatnia klasa ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też boję się tego, co stanie się po podpisaniu umowy w sprawie A.C.T.A. Mam nadzieję, że to wszystko jakimś cudem nie dojdzie do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze chyba .
    Że nie są pokemoniaste .

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś pisałam jak pokemon .

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze raz slysze o ACTA, zaraz zerkne na temat i poczytam ,w czym rzecz ...
    A te ACTA tylko w Polsce wymyslili ?? Pytam bo faktycznie sprawa wyglada powaznie :/:/

    OdpowiedzUsuń
  8. ACTA? no niech mnie nie wkurwiają !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Ci strasznie wdzieczna ! Swietnie,ze napisalas o ACTA, bo ja niczym tuman chodzilam i nie wiedzialam ^^
    Przed chwila poczytalam sobie i przerazilam sie na dobre ! Chca Nam zabrac wolnosc slowa i czynu :( To straszne !!

    OdpowiedzUsuń
  10. ACTA to kompletnie pozbawiona sensu głupota.. po za tym z tego co wiem, to Polska jest krajem DEMOKRATYCZNYM więc społeczeństwo powinno mieć jakiś głos w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten link który mam w notce dużymi literami to petycja , protest internautów , to chyba jedyny sposób dzięki któremu możemy zapobiec tej głupocie.
      nie mogłam dodać tego komentarza u cb : (

      Usuń
  11. To prawda,ze swiat jest coraz gorszy,ale w duzej mierze odpowiedzialnosc ponosi USA - to USA napada biedne kraje,narzuca innym narodom swoje wartosci .Calemu swiatu sprzedaje swoj amerykanski sen idealnego spoleczenstwa.Jakby tego bylo malo,to jeszcze wymyslili ACTA :/

    OdpowiedzUsuń
  12. sony alfa 100 ;) Stary trochę, ale daje radę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na zdj, zakupow ;P
    i recenzje ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki :) nie słyszałam nic o tym ACTA :o

    OdpowiedzUsuń
  15. oj, ja często oglądam w sklepach internetowych rzeczy i w końcu się na nie nie umiem zdecydować ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tez Ameryka nie imponuje ,wszystko tam jest falszywe ! Teraz chca komune wprowadzic w internecie :(
    A gdzie mam dolaczyc do protestu przeciwko ATCA? Gdzie to jest ,to chetnie to zrobie ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że znajomości internetowe najbardziej na tym ucierpią..
    Ja idę na marsz przeciw..

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :) już podpisałam petycje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tak to jest chore.. ale myślę, że nie przejdzie im to całe ACTA ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Acta to FBI ,więc będzie ciężko ich powstrzymać: (

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili: P

    OdpowiedzUsuń
  21. Przed chwila wzielam udzial w protescie - dziekuje za info .
    PS. Sympatyczna osobka z Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz , odwdzięczę się oczywiście : )