piątek, 3 lutego 2012

chora?

Moje szczęście . Siedziałam w domu , wszytko było okej , wyszłam wczoraj do koleżanki do której idę koło 20 min i zachorowałam .
Budzę się rano z okropnym bólem głowy i gardła , ogólnie moje samopoczucie było do kitu , ale myślałam że to typowy ból głowy . Siedząc znowu dzisiaj  u koleżanki zaczęło mi się robić zimno , więc wróciłam do domu , ubrałam 3 najgrubsze golfy i nic , dalej się telepie . Nie powiem nic mamie , bo nie pozwoli mi nigdzie jechać , muszę działać na własną rękę . 
Nienawidzę tej zimy . Chciałam dzisiaj pojechać w pewne miejsce , oczywiście nie planowałam tego wcześniej , wypadło tak nagle.. Ale przez ten mróz oba samochody się rozładowały czy coś ,  autobusu oczywiście nie ma i nici . wrr. 
Miałam dzisiaj pokazać wam co znalazłam wczoraj w sieci , ale nie mam siły tego szukać .
Więc tylko małe pytanie : Oglądaliście I edycje Must be the music ? 

17 komentarzy:

  1. kiedyś kawałek oglądałam
    powrotu do zdrówka Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :) zapraszam do mnie, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nienawidzę zimy... Przede wszystkim dlatego, że... *inteligencja* jest tak cholernie zimno!
    Co do MBTM, niet, nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz pod kocyk i gorąca herbatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szybkiego powrotu do zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie znoszę zimy.. :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej !

    Nie oglądałam Must be the music ! ; d

    OdpowiedzUsuń
  8. 'w ciemności'? i jak? dobry był? chciałam na niego iść ostatnio ale był w głupich godzinach wyświetlany :D a śpiewałam 'If I ain't got you' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj-ej biedulka ;* zycze szybkiego powrotu do formy ...
    pij herbatki :tymianek,lipa + imbir lekarski
    nie,nie ogladalam Must be the music ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym programem (:

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdjęcie :) i strasznie zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do udziału w konkursie!:)

    --> http://polyestercity.blogspot.com/2012/02/konkurs.html <--

    OdpowiedzUsuń
  13. http://wiggaa.blogspot.com/2012/01/wosp.html tutaj fragment w filmiku pod koniec notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo :D ja mojemu bratu czasem podkradam :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za komentarz , odwdzięczę się oczywiście : )