sobota, 19 listopada 2011

kolonia

Hej , właśnie rozmawiam z koleżanką z kolni .. jejku , nie rozmawiałam z nią z 4 lata , ale dzisiaj w sieci znalazłam zdjęcie z jednej z dyskotek . takie małe dzieci :) i teraz rozmawiając z nią tak mi sie buźka cieszy że masakra  :)

do Mikołajek jeszcze ponad 2 tygodnie.. ajj . Listy napisane ?: )
dodam zdjęcia i lece pod prysznic , mam ochotę na loki .. tylko musze znaleźć wałki :)
co prawda zdjęcia nie są zrobione dzisiaj ale na razie nie mam nic nowego :<





dzisiaj rano jedząc śniadanie zauważyłam takie małe , białe coś w powietrzu i choć ledwo przytomna krzyczę do mamy ;
- patrz śnieg ! MAAAAMO ! Śnieg ! 
- głuptasie , to styropian : )

pierwszy raz w życiu chyba tak czekam na zimę , choć muszę przyznać że stanie i marznięcie na przystanku zdecydowanie nie jest plusem ..

skoro już pisze o zimie to niech będzie to zdjęcie :)

ma ktoś z was stępelki ?  bo tak myślałam że może napiszę o nich w następnej notce,,: )

kolorowych snów  :*

5 komentarzy:

dziękuję za komentarz , odwdzięczę się oczywiście : )